Tuesday, July 22, 2008

Pada suatu hari....

damn bored.....laptop kene viruses infection...xleh buka...planning nk g anta laptop kat 7 ari senin...huhu...

ari senin g 7th pas kelas...ida tlg anta kn...trimas ida..!! jasamu akan ku kenang...hhahah....eh jap...salah ke ayat aku kate laptop kene infection??? nape semua orng yg dgr aku ckp cmtu gelak?? nape semua kate kne anta hospital ke??? tu medical term ke?? dah tu patutnye kene ckp cmne??

sementara tngu laptop siap, aku lepak kat bilik fisha....tu pon fisha da fish n kak sha dh nk g kelas pkul 2ptg, kak su plak ader kelas smpai 5ptg....wwwwaaaa...aku dtinggalkn sorang2 kat bilik...aku tgk dvd over her dead body....xsmpai setengah jam, aku pause n tido kat katil fisha....penat n ngantukkk.......

ptg g kedai buku nk beli textbook....pastu nmpk satu novel....perrrggghhh....cite novel tu nanti la ye....t saye cite kat lain post....

mlm plak g mandarin class kat fac of education....kelas pukul 8, aku smpai 830mlm...nseb baik briefing je...semua pasl kes keja bas...nseb baik ade pakcik bas yg baik ati nak amek aku as his passanger.......pastu 930mlm aku baik jln kaki ngan fahmi....excuse me, Nur Fahmi one of my girl friend, please don't missunderstanding ok....

yg best skali kak sha, kak su n fisha da fish dtg 11th td....abg arie n abg zuwairy pon ade skali...mkn n minum jap....smbil bual2 kosong....hahahah.....penat gelak...kak su la asek wat lawak jek........

bile semua balik, aku pon mnuju ke bilik nak siapkn soalan tutorial molecular genetic yg nk kena hntar esok.....hah....

satu hari yg penuh dgn pelbagai cerita......

p/s: hari ni byk pkai duit...budget lari minggu ni.....

No comments: