Thursday, March 3, 2011

Tamat

Tamat. Setelah 3 bulan aku jalani BeST program di UniRAZAK, 28 Februari lepas adalah hari terakhir buat kami semua. Berakhir di Sheraton Imperial Hotel, kami berpisah dalam keadaan yang tidak puas hati. Sepanjang di sana, Kak Ana dan Encik Mus setia menanti dan memberikan sokongan kepada kami semua. Terima kasih.
Tragis dan kejam. Hari tu juga la aku terpaksa berhadapan dengan pengalaman pahit. Aku di tengking dengan selamba badak oleh COO satu company kat Jalan Klang Lama. Company apa? Cari lah sendiri. Malas nak beritahu. Nanti aku kena saman pula. Sebabnya, aku tolak untuk buat internship@latihan praktikal kat company tu. Ok, aku malas nak cerita apa yang dimarahkan dan cara aku dimarahi. Yang penting, berterabur air mata aku kat ramai kawan-kawan di BeST. Terima kasih terutama pada rumate aku yang sudi dengar luahan ketidakpuashatian aku.
Hari tu juga lah aku berpisah dengan member usha aku, Miss Masitah. Member usha? Apa tu? Kami suka usha orang. Siapa yang jadi mangsa tu, nasib la. Nampak kitorng ni macam je baik tapi sebenarnya memang baik pun.
Cita2 lepas ni nak update lagi blog dengan lebih kerap,
p/s: saya tulis blog di McD. sekian terima kasih.

2 comments:

m.a.s.h said...

babe. aku rindu kau. aku rindu nana. aku rindu asma. aku rindu mira. aku rindu budak laki 2 org tu. oh aku rindu prodigist! TT eh eh mangsa usha tu suda diketahui namanya. huihuihui :D

alyalyana said...

wah! sape name mangsa tu? aku sampai skrg xtau...hik3...dpt usha dari jauh pon ok jee...lantak r....