Saturday, June 15, 2013

Sarapan Pagi.

Assalamualaikum semua!

HAVE YOU HAD YOUR SHAKE TODAY?

Dah lama saya tak update blog kan? Ok hari ini saya nak share sarapan hebat saya.

Hari-hari saya sarapan pagi dan makan malam mewah. Betul, saya tak tipu. MEWAH!. Sebabnya, penerima   Nobel Prize yang buatkan sarapan untuk saya (kelass kau jah...!). Jom semak sarapan sihat saya.

Herbalife Formula 1

Ada 5 perisa: Dari kiri: Cappucino, Coklat, Vanilla,Strawberi, Tropical
Kenapa best?
- Sebab ada 55 nutrien, 18 amino acid, fiber yang lengkap untuk saya.
- Cuma mengandungi 90-250 kalori setiap serving mengikut cara bancuhan

Herbalife Formula 3
- 6g protein tanpa lemak dan tanpa karbohidrat
- Membina otot
- Meningkatkan metabolisme badan
- Membantu mempercepatkan pengurangan berat badan

Herbal Aloe Concentrated
- Meningkatkan kadar penyerapan nutrien
- Anti-oksidan semula jadi untuk sistem immunity
- Detoksifikasi

Herbalife Tea Mix
- Mempercepatkan pembakaran lemak dan kalori harian
- Memberi tenaga
- Sebagai antioksidan

Dan sekarang sila lihat siapa yang ambil sarapan yang sama dengan saya.....saya persilakan.....


Nak dapatkan sarapan yang sama macam kami?
Hubungi saya sekarang! 
Liyana 019-7273646
Facebook: Herbalife Online

No comments: