Thursday, August 7, 2008

Cabaran...

Minggu ni penuh dugaan dan cabaran utk aku...
byk perkara yang aku buat x mnjadi...
byk halangan dan rintangan...
sangat2 menguji kesabaran aku...
dari hari ke hari, ada je perkara yang xmenggembirakan aku...

Tapi aku terima gak...
minggu depan dah minggu ke-6...
test byk...
date due assignment dah makin dekat...
bahan dah ada tapi x siap lg....
hurmmmm.....

Semoga minggu2 yang mendatangkan akan lebih bermakna utk aku...

p/s: Ya Allah, permudahkan urusan ku, urusan rakan2 ku, permudahkan pembelajaran ku dan rakan2 dan berikan ketenangan jiwa kepada ku dan rakan2 ku...semoga kami menjadi hamba-Mu yang beriman dengan ujian daripada-Mu...Amin.

2 comments:

Unknown said...

relax.. minggu ni aku pun byk dugaan cabaran spanjang perjalanan kupasrah ku akur 786 alhamdulillah syukuuur.... B-)

alyalyana said...

ah sudah...jd radio buruk pulekkk...
=p