Sunday, August 24, 2008

Jom pulang ke U semula...

Cuti pertengahan sem selama seminggu baru je habis...sepanjang cuti, mcm2 perkara aku buat...tp yang x buat pun ada, antaranya ialah x baca buku nak test...hehehe..

Balik kampung antara aktiviti yang paling menyeronokkan...!! Dapat kumpul ramai-ramai, jumpa adik-adik sepupu yang ramai,antaranya g Water Park kat BP.....yehh!! g main air ramai2....best2....

Aku ada satu lagu yang aku belajar dari adik sepupu aku....aku rasa lagu ni memng best...hahaha
Ni lirik laguya....

Adik sayang
Adik sayang
Menangis, Menangis
Ibu buat susu
Ibu buat susu
Tidurlah, Tidurlah

Mana kucing
Mana kucing
Di dapur, Di dapur
Curi ikan goreng
Curi ikan goreng
Meow meow meow
Meow meow meow
(nyanyi cam lagu Are you sleeping....)

yang bestnya lagu ni adik sepupu aku yang umur 8 tahun cipta untuk adik dia yang umur 1tahun 5bulan ( if i'm not mistaken la...) pandai betul dia reka....walaupun nampak simple tp kalau suruh aku buat, mesti xda rupa lagu... :p

p/s: seronok jadi baby...makan, tido, main.....tu je!!

1 comment:

dierliufeng said...

ye le dia seronok2.. kita ni sedih je dia tadapat dtg sini.. oh sadis