Friday, July 26, 2013

Penny Maxi Dress ThePopLook (2)

Assalamualaikum...

New obsession ni memang teruk. Sebabnya penny dress ni memang sangat selesa nak pakai pergi mana-mana. Tak percaya? Tengok ni


Saya (kiri) dan Yana, coach Herbalife yang comel, kiut dan gojes.
Coach datang dari jauh ni nak terjah coachee yang selalu curi-curi makan.

Ok cerita semuala pasal penny. Oleh yang sedemikian tahap keselesaan penny ni....

Welcome my new collection


Plain Berry





LE Floral Blue

Kenapa suka Penny Dress ni? Sebab bila pakai boleh feeling comel macam dia ni.
(Perasaaannn... -_-! )









5 comments:

J.Syazwana said...

iylia aku teringin nak pakai tapi aku pendek. wuwuwu :(

alyalyana said...

berapa tinggi kau?
aku 157 ambil regular je sbb ada saiz utk tall. regular ni aku xde alter labuh, pakai heels/wedges just nice sbb aku suka pakai heels/wedges kalau pakai penny ni... cuba la =)

ZULHILMI TEMPOYAK said...

ok. fine. gambaq atas comel.. ;p

alyalyana said...

mana satu yg comel? ada 3 org tu...hahaha

Unknown said...

Salam.klau nk letgo penny le floral tu sye nk.xkre rm brpe pun.pleasee.wassap sye 0139251336.tqvm dear