Tuesday, July 16, 2013

Penny Maxi Dress ThePopLook

Assalamualaikum...

Dari dulu memang teringin sangat sangat sangat nak pakai maxi dress. Kenapa? Sebab dari zaman kanak-kanak memang ada banyak dress yang comel. Padahal sebenarnya my parent kata dulu susah nak cari seluar untuk saya. Tak ada saiz -_-!!

Bila dah dewasa sikit pula lagi takut nak pakai dress. Masalah lain pula yang datang. Takut badan besar@demok, pakai maxi dress nanti ada pula yang tegur, ''Dah berapa bulan pregnant?" Ah sudahh...lagi haru nanti. Jadi, baik jangan pakai.

Sejak beberapa bulan lepas, memberanikan diri untuk cuba pakai maxi dress. Macam biasa, saya memang cerewet tentang material. Nak ini, tak nak itu. Harga pula biarlah berpatutan. Kalau untuk maxi dress pula, saya akan pastikan full lining. Iye, full lining dari atas sampai bawah. Tak suka yang separuh sampai bawah lutut. Seksi!

Oleh yang sedemikian (betul tak ayat ni?) Penny maxi dress keluaran ThePopLook memang memenuhi citarasa. Penny ni semua dah sold out kat store, jadi saya dapatkan daripada orang lain dengan harga yang lebih murah. Jadi pada sesiapa yang terbaca entri saya ni dan nak letgo penny, bolehlah inform saya ye. I am still hunting.
 My new obsession!


Mustard Mini Polka

Pink petals
(pink dan saya memang tak dapat dipisahkan)

Plain Dark Green
(saya ada pakai dalam entri ini)


Plain Teal

No comments: