Sunday, July 14, 2013

Peplum fishtail comel

Assalamualaikum..

Semua orang tengah sibuk cerita pasal peplum kan. Ok tak ketinggalan juga saya. Tapi saya ada banyak kriteria untuk memilih peplum (demand).

1. Material hendaklah selain daripada lycra, cotton, spandex.
2. Bahagian bawah yang extra labuh.
3. Warna yang ceria!

Susah nak cari yang memenuhi citarasa saya ni. Akhirnya saya jumpa Padieka Raccolta. Cuba klik dan tengok rekaan mereka. Warna ceria. Dan ini antara yang menjadi kegemaran saya.

Apa yang menarik peplum kat sini ialah ada pelbagai saiz (S-XL), pelbagai kombinasi warna-warna yang ceria, material daripada high quality chiffon with full lining dan labuh seperti yang saya harapkan.

Royal blue


Purple

Pastel Blue

Red
Itu je. Saya tak mampu nak beli semua. Hehe..roboh nanti almari saya.

5 comments:

ZULHILMI TEMPOYAK said...

cc : bini

munamuni said...

wah, banyaknya beli, letaklah sekali gambar Ilya pakai..huhu

alyalyana said...

Zulhilmi tempoyak: wah cc pada bini ye?

Mun: bukan beli sekali gus, sikit2. ada yang swap saiz dari XL-L. Ada byk lagi warna-warna dia, tapi sekarang ni dah minat benda lain pula.

fatin aziz said...

wah cantik..tapi saya tak minat sgt peplum ni..hehe

alyalyana said...

Fatin Aziz: Yup memang cantik. Nak sembunyikan aset2 yang ada, ni la salah satu blouse design yang sesuai utk saya =)