Thursday, January 24, 2013

Hanoi, Vietnam (Bhgn. 3)

Assalamualaikum.

Edisi 3
Lokasi: Hanoi, Vietnam
Tarikh: September 2012.

Teruskan perjalanan yang masih jauh.....

Hari Keempat

Banyak masa dihabiskan untuk membeli-belah. Masing-masing sibuk menghabiskan Dong dan Dollar yang ada. Kepada mereka yang tidak tahu untuk menghabiskannya, saya dengan baik hatinya memberikan perkhidmatan menghabiskan Dong dan Dollar secara percuma. Namun mungkin akibat kesilapan dari segi market strategy  dan pengiklanan, perkhidmatan saya ini tidak diendahkan. 



Vietnam silk


Vietnam brocade, cotton 


Vietnam opera house Hanoi


Maaf saya tak ingat nama kawasan ni. Tapi kawasan ni umpama Pavillion di Malaysia. Sebut la nak brand apa pun semua ada. Cap ayam ada?


Kenapa ambil gambar store Gucci sahaja? Sebab ini yang paling mudah nak snap gambar.


Hi-tea Hanoi style.


Night life? Pukul 10 malam dah sunyi.


Kawasan pasar. 


Kami ada grand dinner. Welcoming treats yang disediakan. 


Lagi.

Gambar saya ketika dinner? Oh tak perlu letak. Takut nanti ada yang histeria dan mogok tak nak makan 3 hari. 

Hari terakhir sebelum bertolak balik ke Kuala Lumpur, saya akan buat satu entri khas.

No comments: