Wednesday, January 23, 2013

Merah jambu

Assalamualaikum.

Pagi tadi saya berkesempatan untuk ke cawangan Swatch di Queensbay Mall untuk baiki (tukar bateri sebenarnya) jam yang sudah tidak bernyawa semenjak beberapa minggu sebelum peperiksaan. Saya masuk dewan peperiksaan tanpa jam tangan hingga kesudah. Selesai urusan baiki jam, saya ternampak sesuatu yang berjaya menarik perhatian saya.

Saya: New collection? (sambil tunjuk gambar di kaunter)

Salesman: Yes, for our Valentine's colection. Wanna have a look?

Saya: Sure! (pantang dipelawa)

Salesman: (bersungguh dia cerita dan promote jam tu pada saya)

Saya: It's so nice but I don't think to have it now (padahal sebenarnya.....)

Salesman: It's ok. Seems like you are one of the Swatch fan.

Saya: Yes I am. (grin)



 Collection: Valentine Special
 Bekas jam. Sweet kan.=)
Both


Ok, baru saya faham kenapa design tahun ni macam tu. Ada love tapi nampak komponen dalam jam. Because TRUE LOVE HAS NOTHING TO HIDE =)

Kredit: Swatch Official Website

2 comments:

munamuni said...

wow cantiknya !! jam aku pun dh habis bateri... hewhewhew... saje jek membangkitkan keinginan nak beli ..Arghhh... berapa hinggit agaknye

alyalyana said...

RM230 =)